بررسی بنز CLE و CLA مدل 2023 ماشین بنز

اخبار لحظه ای ایران و جهان

 
 

خرید شارژ


آمار لحظه ای ویروس کرونا


بررسی بنز CLE و CLA مدل 2023 ماشین بنز

 
 

خرید شارژ




سامانه پیامک رایگان اس ام اس
 
 

۲۶ بازديد

بررسی بنز CLE و CLA مدل 2023 ماشین بنز


ما مطمئن نیستیم که ماشین بنز کلاس CLE چه پیشرانه‌ای را هنگام معرفی ارائه می‌کند، اما انتظار داریم ترکیبی از گزینه‌های چهار و شش سیلندر باشد. اگرچه ممکن است جایگزین کابریولت های کلاس C و E شود، اما عکس های جاسوسی باعث می شود که نمونه اولیه از نظر اندازه به سدان جدید مرسدس بنز کلاس C 2022 نزدیک تر به نظر برسد، که به این معنی است که نزدیک ترین رقبای آن آئودی A5 و BMW 4 خواهند بود. کلاس CLE مطمئناً یک نوع مرسدس AMG را تولید می کند و حتی می تواند با خط فوق العاده لوکس مرسدس می باخ این برند سازگار شود.

قیمت مرسدس بنز CLA کلاس 2023

بنز CLA

قیمت این مدل بنز در سال 2023 از حدود 39 هزار دلار یا 2 میلیارد تومان (دلار 50 هزار تومانی و بدون تعرفه گمرک و مالیات) شروع می شود. CLA نسخه شیک‌تر و اسپورت‌تر سدان کلاس A است که پس از مدل سال 2022 تولید آن متوقف شد. تمام سدان‌های مرسدس بنز کلاس CLA موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر که 221 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، دارند. دنده ها توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک تعویض می شوند. دیفرانسیل جلو استاندارد است و تمام چرخ محرک در دسترس است.

قیمت بنز CLE 2023

مرسدس بنز هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا تجهیزات فاش نکرده است، اما کلاس CLE می تواند از خط تریم جدید که با سدان کلاس C 2022 عرضه شد، پیروی کند که با مدل پایه Premium شروع می شود و تا مدل های Exclusive و Pinnacle کار می کند. در هر صورت، ما انتظار داریم که شاهد یک قیمت عالی برای کانورتیبل جدید باشیم که قیمت آن از حدود 60000 دلار یا حدود 3 میلیارد تومان شروع می شود.

مشخصات خودرو

سدان کلاس CLA اولین گام در قطب توتم مالکیت خودرو مرسدس بنز است. و در حالی که این مدل کاملاً یک مدل سطح ابتدایی است، هنوز هم حس مناسبتی را ارائه می دهد که با نام تجاری مرتبط است. مرسدس کوچکترین سدان خود را با کابینی نسبتاً مجلل، سیستم تعلیق راحت و پیشرانه مناسب متشکل از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر و همچنین یک استارت-ژنراتور تسمه‌محور، زیبا کرده است.
این سیستم هیبریدی ملایم امسال جدید است و به گفته مرسدس، توان خروجی دور در دقیقه پایین را پشتیبانی می کند. با این حال، مانند بقیه CLA، فناوری هیبریدی برای عملکرد همه جانبه طراحی نشده است. اگر به دنبال هیجانات رانندگی با بدنه CLA هستید، باید به مرسدس-AMG CLA تندتر نگاه کنید، که ما به طور جداگانه در مورد آن گزارش می کنیم. CLA استاندارد ظاهر و احساس مرسدس بنز بزرگتر را در یک سدان سایز کوچک با قیمت اولیه نسبتاً مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مشخصات فنی

تمام سدان‌های مرسدس بنز CLA از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر هیبریدی استفاده می‌کنند که از یک استارت ژنراتور تسمه‌ای همراه با منبع تغذیه 48 ولتی استفاده می‌کند. اوج خروجی 221 اسب بخار است. اما مرسدس می گوید که سیستم هیبریدی 13 اسب بخار قدرت را در محدوده دور پایین تر اضافه می کند. دنده ها توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک تعویض می شوند. دیفرانسیل جلو استاندارد است و تمام چرخ محرک در دسترس است. در 5.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید، اما در اطراف شهر انرژی کمتری نسبت به آن چیزی که نشان می‌دهد احساس می‌کرد. کلاس CLA هندلینگ صیقلی را ارائه می‌کند، با فرمانی که به خوبی مدرج شده، حداقل چرخش بدنه در پیچ‌ها و پدال ترمز بسیار محکمی دارد.

سخن پایانی

بنز CLA به جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس بنز مجهز شده است و دارای فرمان مجهز به پد لمسی و پد کنترل روی کنسول است. به طور کلی، نصب و راه اندازی آسان برای استفاده و پیکربندی است. یک صفحه نمایش 10.3 اینچی به همراه اتصال بلوتوث و سیستم صوتی هشت بلندگو استاندارد است. همه مدل‌ها با یکپارچه‌سازی تلفن هوشمند Apple CarPlay و Android Auto عرضه می‌شوند.
CLA-class با ویژگی‌های کمک راننده ارائه می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند در طول سفرهایتان آسیبی نبینید، از جمله یک دوربین استاندارد 360 درجه است.

منبع:
azinblog

caranddriver

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.